Aký zmysel má výmena kancelárskeho nábytku, keď naša kancelária vyzerá dobre? Najmodernejšie poznatky vás presvedčia.
17. 4. 2019
Spoločnosť sa mení závratným tempom. Služby sa vyvíjajú, technológie menia životné návyky, trh práce sa stáva čoraz konkurencieschopnejším. Preto sa ľudia musia cítiť dobre, aby mohli pracovať efektívne.
Firmy, ktoré sa neprispôsobujú potrebám svojich zamestnancov, používajú nevhodný nábytok, zlou akustikou, či osvetlením majú svoje dni zrátané.
Motivovanie ľudí k inovatívnemu mysleniu, zmene, tvorivosti a schopnosti integrovať vývoj v pracovnom prostredí si
vyžaduje komplexnú transformáciu. Najsilnejším nástrojom je nábytok. Nábytok sa používa, aby zmenil dizajnu priestoru as ním aj na pracovné postupy. Tie majú pomôcť firmám, aby natrvalo vkročili 21. storočia a tak podporovali spoluprácu, komunikáciu a učenie sa
vďaka nábytku.
Zistite, či váš nábytok spĺňa tieto predpoklady:
1. Dizajn a nábytok musia byť vždy zamerané na vytváranie funkčných priestorov.
Priestory, ktoré umožňujú každému človeku vykonávať svoju každodennú prácu čo najpraktickejším a najpohodlnejším spôsobom. Je však tiež dôležité, aby sa pracovné miesta mohli
integrovať do komunikačných a kooperačných priestorov, ktoré podporujú tímovú prácu.
2. Nábytok by mal byť pohodlný a ergonomicky účinný
Každý si musí vedieť
prispôsobiť svoju pracovnú stanicu svojmu telu a zabrániť tak bolesti, alebo zraneniu. Ďalšie otázky ako osvetlenie, organizácia, vizuálne čistota a skladovacie priestory sú kľúčom k dosiahnutiu kvalitného priestoru.
3. Počas dňa nevykonávame rovnaké úlohy
Ideme na stretnutie, telefonujeme, čítame, píšeme, atď. Preto je dôležité študovať pracovné postupy a vytvárať priestory, vďaka ktorým sa ľudia budú cítiť lepšie a budú produktívnejší.
Nábytok musí reagovať na túto rôznorodosť, kombinovať priestory, ktoré zvyšujú koncentráciu s otvorenejšími oblasťami, ktoré podporujú výmenu nápadov a tímovú prácu.
4. Nové trendy otvorených a prístupných kancelárií potrebujú nábytok, aby fungoval ako nástroj, ktorý zdobí a navrhuje priestory
Nábytok rozdeľuje oddelenia, oblasti riadenia a spoločenské priestory. S touto novou úlohou sa ľudia cítia slobodnejšie pri vykonávaní rôznych činností v ich každodennej práci.
Kuchyne a jedálenské časti sa stávajú viacúčelovými priestormi z ktorých sa okrem priestorov na oddych môže stať viacúčelová školiaca miestnosť. A to sa dosahuje prostredníctvom všestranného a funkčného nábytku, ktorý umožňuje vytvárať rôzne riešenia a využívať každý štvorcový meter zariadení.
5. Nábytok pomáha integrovať kolegov
Firmy sa stále viac spoliehajú na externých ľudí, ktorí prispievajú svojimi poznatkami v širokej škále oblastí. Je nevyhnutné mať pracovné miesta pre týchto spolupracovníkov, ktorí sa
budú cítiť bližšie k spoločnosti a možno ešte viac zapojení do projektu.
6. Tradičné a nové vedenie
Najmodernejšie trendy v oblasti ľudských zdrojov vyzdvihujú paradigmu, ktorá vytvára blízkosť členov tímu, záväzok a integritu. Rozhodovanie je kolektívne a nie individuálne a vedomosti nepochádzajú od jedinej osoby, ale od komunity. Aby sme to dosiahli, musíme byť
blízki, komunikovať, diskutovať a zdieľať myšlienky, ktoré vyplývajú z kolektívneho úsilia.
7. Prilákanie talentov
Pridaná hodnota nábytku a dobre navrhnutý priestor je kľúčovým nástrojom pri prilákaní talentov. Je to kontext, v ktorom je plat kombinovaný s mnohými ďalšími rozhodujúcimi faktormi, pretože ľudia hľadajú iné nehmotné veci, ktoré ich robia každý deň dobrým, a to je miesto, kde
môže veľa prispieť aj nábytok.
Vyše 60 značiek nábytku nájdete v sekcii
Nábytok a doplnky, alebo v sekcii
Partneri. Neváhajte sa na nás obrátiť, ak máte otázky ohľadom produktov, alebo služieb! Kontakt nájdete
tu.