Mladícka energia sa preniesla do mexickej centrály módneho reťazca Shasa. Moderná architektúra stelesňuje módu firmy, ktorá sa zameriava na dievčenskú a ženskú klientelu.
4. 7. 2016
Spoločnosť Shasa bola založená v roku 1995 ako reťazec patriaci do kategórie „fast fashion“. Svojim zákazníkom ponúka oblečenie, šperky, doplnky, obuv a kozmetiku. Shasa v súčasnosti pôsobí na dvoch kontinetoch a štyroch krajinách. Zameriava sa na trh v Južnej Amerike a Ázii. Na konci minulého roka zamestnával 1200 zamestnancov a jeho obchody majú rozlohu od 700 do 1300 metrov štvorcových.
Nová centrála v Mexico city bol výsledok vývoja firmy a dizajn interiéru je vyjadrením jej činnosti a módy. Oslovujú mladú klientelu, zameriavajú sa na výlučne na ženy a na rýchlo sa meniace trendy. Celkovo je priestor veľmi sviežim a moderným odrazom súčasných trendov v dizajne a architektúre a vkusu klienta.
Centrála Shasa je umiestnená v otvorenom priestore s vysokými stropmi, kde sú na vyššom poschodí menšie kancelárie pre manažérov a vedenie, ktoré sú už zariadené serióznejšie. Klient si pre tieto priestory vybral elegantný Arkitek so skrinkami Block od španielskeho Actiu.
Hlavné miesto pre operatívu je na prízemí a tvorí ho veľký, svetlý open space v industriálnom duchu. Steny sú obložené bielym, širokým tehlovým obkladom a na jednej strane dominuje graffiti s pestrým, ženským, abstraktným motívom. Taktiež sa v open space nachádza aj presklená miestnosť s figurínami kolekcie firmy.
Priznaná vzduchotechnika ešte viac zvýrazňuje industriálnu povahu priestoru. K týmto výrazným prvkom si klient zvolil stôl Vital od Actiu so striebornými nohami a pre vytvorenie súkromia si vybrali kombinované paravány. Tie pozostávajú z ľahkého hliníku a polopriesvitnej metakrylátovej časti navrchu, ktorá nebráni prenikaniu svetla a je veľmi moderným prvkom v interiéry.
Pre zaistenie dostatku svetla na pracoviskách boli k stolom Vital doplnené svetelné systémy Luminaria od Actiu, ktoré sú veľmi efektívne pre zvýšenie osobného svetelného komfortu.