menu
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
Zariaďovanie víťaza Office roka 2021: Effectivity
Nový nábytok do kancelárie prináša Forma 5
Ako spoznáte dobré interiérové štúdio?
Všetky články

Čo musíte vedieť o zmenách v kancelárii, ktoré priniesol koronavírus-2.časť

Zmeny v kancelárií sa vo veľkej miere dotýkajú toho, ako vyzerá socializácia na pracovisku. Viete ako zabezpečíte bezpečné a pohodlné podmienky pri stretávaní?

23. 7. 2020

Ako sa môžeme prispôsobiť novým bezpečnostným požiadavkám bez toho, aby sme sa museli vzdať socializácie a stretávaniu sa s ostatnými? Toto je jedna z najväčších výziev, ktorým firmy čelia v tejto novej situácii spôsobenej koronavírusom. Ten so sebou priniesol nevyhnutné bezpečnostné opatreniami, ktoré zahŕňajú najmä fyzické dištancovanie. Preto sme sa pozreli na nový štandard  a pripravili sme prehľad zmien, ktoré čakajú miesta pre socializáciu a stretávanie v kanceláriách.

Ako prispôsobiť miesta pre socializáciu?

Súčasné koncepcie návrhu kancelárskych priestorov, výrazne zmenili priestory na socializáciu. Vyšpecifikovali ich a dnes v nich nájdeme napríklad tzv. Coffice (kaviareň + kancelária), relax zóny, miesta na stretnutia rôznych veľkosti a úrovne formálnosti, recepcie, lobby a kuchynky. ochranny priesvitny panel brani sireniu koronavirusu Možno prekvapením, alebo aj nie je, že na nejaký čas budeme musieť obmedziť používanie mäkkých miest na sedenie. Nie je to len vďaka ich udržiavaniu, ale aj tomu, aby sme sa vyhli koncentrácií osôb na malej ploche a zabezpečili ľahké premiestňovaniu nábytku. Ďalším z navrhovaných opatrení je umiestňovanie biologicky rozložiteľných poťahov na sedadlá a ich odstránenie po tom, ako ich každá osoba použila. Pokiaľ ide o jedáleň, kapacita sa musí zredukovať na štyri osoby na každých 10 metrov štvorcových a pred stoly sa musia umiestniť hygienické stanice (dezinfekcia a jednorazové utierky). Ďalším bodom je, aby sa zabránilo používaniu spoločných zariadení, ako sú chladničky, kávovary a mikrovlny. stolicky noom a sedacka longo od actiu v kantine Miesta pre socializáciu by mali byť v dobre vetraných, otvorených a čo najpriestrannejších priestoroch.   Veľa krát je ťažké vytvoriť mechanizmus, kde je každý zodpovedný za čistenie po vlastnom používaní. Preto je vhodné vytvoriť určené zóny len pre stretnutia. Taktiež je vhodné, čo najviac využívať lokálne akustické kóje, či rokovacie stoly, alebo mobilný nábytok a mať možnosť vytvoriť lokálne body na stretnutia tímov v jednotlivých oddeleniach. akusticka koja longo od actiu v modrej s akustickymi panelmi Súkromné ​​priestory sú vyhradené aj pre tímy, ktoré zabezpečujú ich izolovanosť. V tomto zmysle ide o priestory, ktoré prechádzajú najmenšími zmenami, pokiaľ ide o prispôsobenie sa bezpečnostným opatreniam. Podstatné je, aby vedenie firiem vyškolilo zamestnancov, ako používať, dezinfikovať a udržiavať nábytok, dodržiavať hustotu a odstupy. Zdravotné a bezpečnostné požiadavky pre túto novú éru sú podmienené pracovnými priestormi, ale s dobrým plánovaním a predovšetkým spoluprácou ľudí, ktorí tieto priestory používajú, uvedomujúc si situáciu a zodpovednosťou, sa vytvorí bezpečné prostredie pre všetkých.
Chcete viac informácií o dizajne,
oceneniach a trendoch?