Red Dot, najprestížnejšia medzinárodná cena za dizajn, uznala stratégiu Actiu, v ktorej sa nábytok a dizajn stávajú nástrojmi používanými na podporu spokojnosti a produktivity.
10. 11. 2017
Prestížne ocenenie Red Dot Design získala stratégia Cool Working by Actiu, ktorá bola použitá na dizajne ich komunikácie. Kampaň navrhol Odosdesign a tym si vyslúžila ocenenie Red Dot v oblasti Communication design v kategórii Corporate Publishing. Ocenenie si prevzal marketingový tím spoločnosti Actiu v spolupráci s Odosdesign, 27. októbra v Berlíne.
Čo je Cool working ?
Cool Work by Actiu sa týka procesu analýzy, poradenstva a podpory, ktorá identifikuje potreby klientov s cieľom ponúknuť im najlepšie riešenie. Zohľadňuje priestor, spôsob práce, ktorý v ňom prebieha, estetiku a samozrejme funkčnosť produktu, ktorý sa má implementovať.
Konečným cieľom je, aby boli zamestnanci šťastnejší z čoho vychádza vyššia produktivita.
Aby Odosdesign graficky komunikoval tieto zmeny na pracovisku, použil na ich vysvetlenie šesť rôznych ľudí z rôznych častí sveta.
Každý z nich má odlišné povolania a kontrastnú osobnosť. To pomohlo ukázať, ako nové technológie môžu pomôcť zmazať hranice, kultúrne rozdiely a rôzny časový harmonogram a tak ukázať nové globálne trendy na pracovisku. V nich prevažuje zdravie, spokojnosť a šťastie v nových pracovných paradigmách.