menu
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
Workshop s Actiu: Dosiahnite spokojnosť na pracovisku a buďte WELL
Trvácne novinky od Kastelu očaria minimalistov aj elegánov
Spoznajte pridanú hodnotu vizualizácie interiéru: Čo všetko zahŕňa?
Všetky články

Kedy sa oplatí vymeniť nábytok

Nechcete míňať, ale tušíte, že prišiel čas vymeniť nábytok? Zistite pri akých 5-tich dôvodoch by ste mali nábytok určite vymeniť

21. 8. 2017

 

Možno je to emocionálna väzba, možno jednoducho nevidíte dôvod urobiť to, ale nižšie nájdete 5 jasných dôvodov,  ktoré objasňujú, prečo by ste mali vymeniť nábytok bez akéhokoľvek váhania, alebo ľútosti.

1. Opotrebovanie

Ošúchané plasty stoličiek, vydraté čalúnenie, olupujúce sa hrany nábytku a ryhy a mnohé ďalšie dôvody, ktoré Vás nútia každý deň sa zamýšľať nad výmenou zariadenia. Často to už nie sú len detaily, ale veci, ktoré vám prekážajú a rozrušujú.

Rada odborníka:  Nesiahajte opäť po lacnom kancelárskom nábytku, ktorý má omnoho nižšiu kvalitu a životnosť ako nábytok, ktorý vyrábajú firmy ako ACTIU, Senator, Wilkhahn a ďalšie. Navštívte showroom špecializovaného predajcu a nechajte si poradiť. Nábytok vám vydrží vo perfektnom stave aj vyše 10 rokov.

 

Spoločnosť Wilkhahn vyrába stoličky IN a ON s tzv. 3D mechanikou, ktoré sú hodnotené ako najlepšie pracovné stoličky vôbec a môžete ich používať desaťročia.

2. Nepohodlie

Najväčším problémom býva v rámci administratívy nepohodlné sedenie. Možno o tom neviete, ale vo veľkej miere prispievate zamestnancom k ich zdravotným problémom, ktoré ich často krát odstavia z práce.

Rada odborníka: Nechajte si poradiť a zistite aké sú momentálne trendy v zdravom sedení. Ak prispievate zamestnancom na ich firemné benefity, zvážte či im neprispejete na kvalitné sedenie.

 

3. Zmena spôsob práce

Vaša firma zmenila oddelenia a dokonca ich presťahovala do iných sektorov, ale nábytok ostal ten istý. Firma Actiu napríklad  navrhujete nábytok tak, aby umožňoval zvýšenie efektivity, zlepšenie komunikácie a socializácie.

Rada odborníka: Keďže je dnes nábytok nástrojom, nielen kus nábytku opäť platí: nechajte si poradiť, pozvite odborníkov do vašich priestorov na audit a konzultujte svoje potreby. Navrhnú vám nový spaceplan (dispozičné riešenie priestoru) a vyberú vhodný nábytok.

 

4. Nábytok, ktorý vám uberá na reprezentatívnosti a atraktivite

Rastiete a vaša značka je známa, ale necítite sa komfortne, keď prijímate návštevy? Oblečenie robí človeka a kancelária robí firmu a tie sú vašou vizitkou. Urobte dobrý dojem už na prvom stretnutí.

Rada odborníka: špecializované firmy dnes poskytujú všetky kompletné služby – kanceláriu navrhnú, dodajú nábytok, presťahujú vás a všetko nové zmontujú. Nemusíte sa ale báť, že výsledok bude niečo úplne iné ako žiadate. Návrh interiéru sa vždy konzultuje s architektmi, ktorí vám pripravia vizualizácie a vy ich meníte podľa vašich predstáv.

 

5. Nábytok, ktorý vás vracia v čase

Sedíte v kancelárii, na monitore svieti rok 2017, ale stále máte pocit, že ste sa vrátili v čase? Asi to bude vďaka nábytku okolo.  Síce to chvíľu môže byť celkom jedinečný zážitok, ale ak nie ste sklad rekvizít, ale moderná a dynamická firma,  určite updatnite vašu kanceláriu.

 

 

Potrebujete poradiť? Radi sa s vami stretneme osobne, stačí ak nás kontaktujete tu.

 

Chcete viac informácií o dizajne,
oceneniach a trendoch?