menu
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
Spustili sme najväčší výpredaj tohto roka
Vitaj Comforty!
Enea získala prestížne ocenenie za dizajn
Všetky články

Kedy sa oplatí vymeniť nábytok

Nechcete míňať, ale tušíte, že prišiel čas vymeniť nábytok? Zistite pri akých 5-tich dôvodoch by ste mali nábytok určite vymeniť

21. 8. 2017

 

Možno je to emocionálna väzba, možno jednoducho nevidíte dôvod urobiť to, ale nižšie nájdete 5 jasných dôvodov,  ktoré objasňujú, prečo by ste mali vymeniť nábytok bez akéhokoľvek váhania, alebo ľútosti.

1. Opotrebovanie

Ošúchané plasty stoličiek, vydraté čalúnenie, olupujúce sa hrany nábytku a ryhy a mnohé ďalšie dôvody, ktoré Vás nútia každý deň sa zamýšľať nad výmenou zariadenia. Často to už nie sú len detaily, ale veci, ktoré vám prekážajú a rozrušujú.

Rada odborníka:  Nesiahajte opäť po lacnom kancelárskom nábytku, ktorý má omnoho nižšiu kvalitu a životnosť ako nábytok, ktorý vyrábajú firmy ako ACTIU, Senator, Wilkhahn a ďalšie. Navštívte showroom špecializovaného predajcu a nechajte si poradiť. Nábytok vám vydrží vo perfektnom stave aj vyše 10 rokov.

 

Spoločnosť Wilkhahn vyrába stoličky IN a ON s tzv. 3D mechanikou, ktoré sú hodnotené ako najlepšie pracovné stoličky vôbec a môžete ich používať desaťročia.

2. Nepohodlie

Najväčším problémom býva v rámci administratívy nepohodlné sedenie. Možno o tom neviete, ale vo veľkej miere prispievate zamestnancom k ich zdravotným problémom, ktoré ich často krát odstavia z práce.

Rada odborníka: Nechajte si poradiť a zistite aké sú momentálne trendy v zdravom sedení. Ak prispievate zamestnancom na ich firemné benefity, zvážte či im neprispejete na kvalitné sedenie.

 

3. Zmena spôsob práce

Vaša firma zmenila oddelenia a dokonca ich presťahovala do iných sektorov, ale nábytok ostal ten istý. Firma Actiu napríklad  navrhujete nábytok tak, aby umožňoval zvýšenie efektivity, zlepšenie komunikácie a socializácie.

Rada odborníka: Keďže je dnes nábytok nástrojom, nielen kus nábytku opäť platí: nechajte si poradiť, pozvite odborníkov do vašich priestorov na audit a konzultujte svoje potreby. Navrhnú vám nový spaceplan (dispozičné riešenie priestoru) a vyberú vhodný nábytok.

 

4. Nábytok, ktorý vám uberá na reprezentatívnosti a atraktivite

Rastiete a vaša značka je známa, ale necítite sa komfortne, keď prijímate návštevy? Oblečenie robí človeka a kancelária robí firmu a tie sú vašou vizitkou. Urobte dobrý dojem už na prvom stretnutí.

Rada odborníka: špecializované firmy dnes poskytujú všetky kompletné služby – kanceláriu navrhnú, dodajú nábytok, presťahujú vás a všetko nové zmontujú. Nemusíte sa ale báť, že výsledok bude niečo úplne iné ako žiadate. Návrh interiéru sa vždy konzultuje s architektmi, ktorí vám pripravia vizualizácie a vy ich meníte podľa vašich predstáv.

 

5. Nábytok, ktorý vás vracia v čase

Sedíte v kancelárii, na monitore svieti rok 2017, ale stále máte pocit, že ste sa vrátili v čase? Asi to bude vďaka nábytku okolo.  Síce to chvíľu môže byť celkom jedinečný zážitok, ale ak nie ste sklad rekvizít, ale moderná a dynamická firma,  určite updatnite vašu kanceláriu.

 

 

Potrebujete poradiť? Radi sa s vami stretneme osobne, stačí ak nás kontaktujete tu.

 

Chcete viac informácií o dizajne,
oceneniach a trendoch?
Naša stránka používa len nevyhnutné a analytické cookies. Zozbierané dáta nie sú zdieľané tretím stranám a slúžia na zlepšovanie našich služieb, nie pre účely reklamy.