Významný krok urobil Metalmobil, ktorý sa premenoval na Et al. a k tomuto rozhodnutiu ho viedlo hneď niekoľko dôvodov.
10. 4. 2019
Metalmobil mení po vyše 60-tich rokoch svoje meno. Vedenie Metalmobilu sa tak rozhodlo kvôli prirodzenému vývoju a rastu obchodu.
Písmená Et al. sú v koreni slova Metalmobil. Ich zachovaním výrobca sedacieho nábytku a stolov pre interiéri a exteriér, chce budovať na výnimočnom technickom, dizajnovom a priemyselnom dedičstve, ktoré získal počas rokov.
Et al. sa tiež spája s jeho latinským predchodzcom.
Et alii znamená „a ďalší“, čo v tomto prípade
odkazuje na všetkých spoluautorov ich produktov. Et al. sám seba zaraďuje ako
otvorený ekosystém, ktorý spája ľudí a je neustále obohacovaný vďaka zahŕňaniu známych a vychádzajúcich dizajnérov na medzinárodnej úrovni.
Dizajn, obchod a vízia
Je to
dizajn, ktorý stál na začiatku veľkej zmeny v Metalmobile. Dobrý dizajn, zameraný na estetiku a funkčnosť. Cieľom je navrhnúť moderné, všestranné a vysoko kvalitné moderné produkty: jedinečné riešenia, ktoré zlepšujú životný štýl a priestor.
Ich filozofiu už niekoľko rokov Et al. zdieľa vďaka spolupráci s dizajnérmi z celého sveta. Ich produkty reagujú na presné
estetické kritériá modernosti a spĺňajú požiadavky súčasného života v praxi.
Riccardo Quattrini, generálny riaditeľ, hovorí: „Sme presvedčení, že evolúcia je príležitosťou a že sme v uplynulých mesiacoch sme pracovali s cieľom realizovať tento prirodzený posun k zmene. Prechod na Et al. bola veľká túžba a všetci dúfame, že to vyzdvihne víziu, ktorá sa čoraz viac zameriava na budúcnosť a dizajn. Et al. sú štyri písmená, ktoré silne upevňujú našu úlohu kľúčového hráča v sektore dizajnu pre verejné priestory. “
„
Museli sme sa zmeniť, pretože sme sa zmenili. Et al. predstavuje krok, ktorý prináša odkaz, vývoj smerom k budúcnosti, dosiahnutie povedomia. Takto môžeme dať našej histórii a našim koreňom nové meno,“ povedal Alessandro Gabellini, obchodný riaditeľ Et al.
Et al. ako značka už je len posledný krok cesty začiatku. Leonardo Sonnoli, veľký taliansky „majster“ grafického dizajnu navrhol pre Et al.
originálny vizuálny dizajn v spolupráci s Massimom Gardonem, ktorý urobil fotografie. Architekt Gianni Filindeu navrhol stánky pre výstavy a vytvoril výrazné architektonické priestory, ktoré sú schopné odkomunikovať súčasný jazyk značky.
Et al. tak zavŕšil začiatok, ktorý smeruje v ďalším hraniciam a novým výzvam. Necháme sa prekvapiť, či nové produkty predbehnú také klasické dizajnové kusy z jeho sortimentu ako Unika, Myra alebo Nassau.