Významný krok urobil Metalmobil, ktorý sa premenoval na Et al. a k tomuto rozhodnutiu ho viedlo hneď niekoľko dôvodov.
10. 4. 2019
Metalmobil mení po vyše 60-tich rokoch svoje meno. Vedenie Metalmobilu sa tak rozhodlo kvôli prirodzenému vývoju a rastu obchodu.
Písmená Et al. sú v koreni slova Metalmobil. Ich zachovaním výrobca sedacieho nábytku a stolov pre interiéri a exteriér, chce budovať na výnimočnom technickom, dizajnovom a priemyselnom dedičstve, ktoré získal počas rokov.
Et al. sa tiež spája s jeho latinským predchodzcom.
Et alii znamená „a ďalší“, čo v tomto prípade
odkazuje na všetkých spoluautorov ich produktov. Et al. sám seba zaraďuje ako
otvorený ekosystém, ktorý spája ľudí a je neustále obohacovaný vďaka zahŕňaniu známych a vychádzajúcich dizajnérov na medzinárodnej úrovni.
Dizajn, obchod a vízia
Je to
dizajn, ktorý stál na začiatku veľkej zmeny v Metalmobile. Dobrý dizajn, zameraný na estetiku a funkčnosť. Cieľom je navrhnúť moderné, všestranné a vysoko kvalitné moderné produkty: jedinečné riešenia, ktoré zlepšujú životný štýl a priestor.
Ich filozofiu už niekoľko rokov Et al. zdieľa vďaka spolupráci s dizajnérmi z celého sveta. Ich produkty reagujú na presné
estetické kritériá modernosti a spĺňajú požiadavky súčasného života v praxi.
Riccardo Quattrini, generálny riaditeľ, hovorí: „Sme presvedčení, že evolúcia je príležitosťou a že sme v uplynulých mesiacoch sme pracovali s cieľom realizovať tento prirodzený posun k zmene. Prechod na Et al. bola veľká túžba a všetci dúfame, že to vyzdvihne víziu, ktorá sa čoraz viac zameriava na budúcnosť a dizajn. Et al. sú štyri písmená, ktoré silne upevňujú našu úlohu kľúčového hráča v sektore dizajnu pre verejné priestory. “
„
Museli sme sa zmeniť, pretože sme sa zmenili. Et al. predstavuje krok, ktorý prináša odkaz, vývoj smerom k budúcnosti, dosiahnutie povedomia. Takto môžeme dať našej histórii a našim koreňom nové meno,“ povedal Alessandro Gabellini, obchodný riaditeľ Et al.
![](http://spaceplan.sk/wp/wp-content/uploads/2019/04/large-slider_pillow_anastasio.jpg)
Et al. ako značka už je len posledný krok cesty začiatku. Leonardo Sonnoli, veľký taliansky „majster“ grafického dizajnu navrhol pre Et al.
originálny vizuálny dizajn v spolupráci s Massimom Gardonem, ktorý urobil fotografie. Architekt Gianni Filindeu navrhol stánky pre výstavy a vytvoril výrazné architektonické priestory, ktoré sú schopné odkomunikovať súčasný jazyk značky.
Et al. tak zavŕšil začiatok, ktorý smeruje v ďalším hraniciam a novým výzvam. Necháme sa prekvapiť, či nové produkty predbehnú také klasické dizajnové kusy z jeho sortimentu ako Unika, Myra alebo Nassau.