menu
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
Spustili sme najväčší výpredaj tohto roka
Vitaj Comforty!
Enea získala prestížne ocenenie za dizajn
Všetky články

Príručka „Ako prispôsobiť pracovisko na Covid19“ je tu

Stiahnite si detailnú príručku, ktorá vás prevedie pravidlami pre bezpečné rozmiestnenie a čistenie nábytku, toku pohybu a ďalšími odporúčaniami pre kancelárie a verejné priestory.

8. 7. 2020

Po viac ako troch mesiacoch so zdravotnými rizikami spojenými s koronavírusom, sa dostávame do bežnej rutiny práce a sociálneho života. Po príchode vírusu na pracovisku existuje nový „štandard“, alebo normálne usporiadanie pravidiel, ktoré majú zamedziť jeho šírenie. Preto sa čoraz viac a viac budeme stretávať s pojmami ako hustota, vzdialenosť a hygiena. pracovisko upravene podla noriem na zamedzenie korona virusu V dnešnej dobe coworkingu, zdieľanej ekonomiky, či kolaborácie a všadeprítomného open spacu sa väčšina z nás pýta, ako môžeme naďalej efektívne spolupracovať a interagovať sa, keď je najdôležitejším preventívnym opatrením udržiavanie odstupu? Aby sme zodpovedali tieto a mnohé ďalšie otázky, prinášame vám príručku „Ako prispôsobiť pracovisko na Covid19“ od Actiu.  Získate informácie ako zmeniť tok pohybu v priestore, rozmiestnenie nábytku s konkrétnymi ukážkami, návrhy pre domácu kanceláriu a typy ako správne dezinfikovať rôzne miesta práce, či sú to samostatné pracoviská, miesta pre meetingy, či neformálne zóny.

Stiahnuť príručku

Chcete viac informácií o dizajne,
oceneniach a trendoch?
Naša stránka používa len nevyhnutné a analytické cookies. Zozbierané dáta nie sú zdieľané tretím stranám a slúžia na zlepšovanie našich služieb, nie pre účely reklamy.