Po niekoľkých rokoch meníme naše logo na lepšie, krajšie a modernejšie.
25. 6. 2016
V tomto roku sme začali meniť našu firemnú identitu a jedným z jej výsledkov je nové logo, ktoré je základným kameňom. Bola to najmä potreba firmy, ktorá vychádza z jej prirodzeného vývoja a dynamiky celého prostredia dizajnu, architektúry a trendov. Vo veciach grafického dizajnu býva náročné vytvoriť taký produkt, ktorý vyhovuje oblasti pôsobenia klienta a dizajnovo je inovatívnou novinkou.
Po prvom návrhu, ktorý nebol nakoniec úspešný, sme dostali logo, ktorým sa už dnes prezentujeme. Ide o tvar štvorca, ktorý je „kráľovským“ tvarom. Logo v sebe nesie pocit troch dimenzií a v jej strede sa objavuje vnútorný priestor, ktorý vystihuje to, čomu sa venujeme - interiéru a architektúre.
Toto logo nás ihneď oslovilo a od prvej chvíle sme vedeli, že je to to, prečo sme podstúpili cestu hľadania a tvorby novej identity. Logo používame v rôznych farbách a práve jeho versatilita je jednou z jeho najväčších výhod, ktoré pre nás kreatívna agentúra pripravila.
Veríme, že toto logo je krokom vpred a zaujme klientov, a aj tých, ktorí majú radi dobrý dizajn