menu
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
10 najnovších poznatkov neuroarchitektúry
Ako navrhnúť modernú kanceláriu s ohľadom na dnešné myslenie
Súťaž: Made by Spaceplan, Designed by you
Všetky články

Farebný trend roku 2016

Viete aká je farba roku 2016? Alebo celkovo, farebné trendy roku 2016? Nazrite s nami do súčasného trendu!

12. 4. 2016

 Po zime sa blížime k polovici jari a naše zmysly sú viac a viac citlivejšie na zmeny, ktoré sa okolo dejú. Nové farby a tvary nás inšpirujú k väčšej aktivite a získavame.

Výber farieb do interiérov je otázka vkusu. V tomto príspevku z blogu italianbark.com, vám prestavíme niekoľko trendov tohto roku. Je to report firmy Dulux, jednej väčšej britskej spoločnosti, ktorá je každoročne zaangažovaná  v špeciálnej komisii expertov v oblasti dizajnu a architektúry zvanej AkzoNobel’s Global Aesthetic Center, ktorá predpovedá nové trendy v používaní farieb.

Farba roku 2016 je...

Pre tento rok je vedúcim okrovo zlatá, čo znamená teplé tóny v preferovaných typických tónoch mestskej šedi.

Pre rok 2016 vidíme utlmenú a sofistikovanú  paletu, ktorá sa sústreďuje na mäkké stredné odtiene. Celkový pocit je aj naďalej pocit tepla, ale s ešte väčšou dávkou jemnosti. Svetlé farby sa pohli k niečomu omnoho zaujímavejšiemu. Myslíme korálovú, nie oranžová, okrovú, nie žltú, farbu polnoci, nie modrú. Je to paleta s priaznivými tónmi s ďalšou tajomnou stránkou.

Pre kombináciu s touto zlato okrovou sa volili palety, ktoré sú dostatočne jasné, aby upútali pozornosť a dali sa dobre kombinovať s ďalšími tónmi.  

 

 

 

 

 

 Kreslá Join od LaCividina

 

Stôl Prisma, kreslá Shey a stoličky Cron od Actiu

 

 

Kreslo Dondolo od Crassevig 

 

 Stoličky a stoly od Crassevig

 

 

 

 Kreslá Ala od LaCividina

 

 Silas Space od Gan Rugs

 

 

 

True design v akcii - DNA, Vague, Pincettes a Wrap

 

 

 

Chcete viac informácií o dizajne,
oceneniach a trendoch?
Naša stránka používa len nevyhnutné a analytické cookies. Zozbierané dáta nie sú zdieľané tretím stranám a slúžia na zlepšovanie našich služieb, nie pre účely reklamy.