menu
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
Zariaďovanie víťaza Office roka 2021: Effectivity
Nový nábytok do kancelárie prináša Forma 5
Ako spoznáte dobré interiérové štúdio?
Všetky články

5 dôvodov prečo zveriť zariaďovanie kancelárií odborníkom

Zariadiť kanceláriu nie je len o tom vybrať si pár druhov kancelárskeho nábytku. Zistite prečo by ste mali zariaďovanie prenechať Spacelanu.

28. 4. 2021

Zariaďovanie kancelárií je komplexná otázka, pretože dnešné moderné kancelárie a administratívne budovy už majú štandardy a certifikáty, ako napríklad LEED hodnotiaci budovu, alebo WELL, ktorý hodnotí kvalitu kancelárii a práce interiéru. Veľmi podstatnou otázkou sú však aj technické detaily, ktoré pozná len vyštudovaný architekt a odborník, ktorý sa hýbe vo svete zariaďovania kancelárií, ako napríklad koľko centimetrov od steny je potrebných na pohodlné odsunutie na pracovnej stoličke, koľko metrov štvorcových pripadá na jedného zamestnanca, aká má byť šírka dverí a ďalšie otázky ohľadom spaceplanu a projektovania officu.

ako vyzera moderna kancelaria v roku 2021 podla actiu

Ako prispôsposobiť zariadenie kancelárie a čo očakávať?

Kancelárie prichádzajú v rôznych typoch a druhoch. Zameranie firmy vo veľkej miere ovplyvňuje, aký bude výsledok. Je prirodzené, že iné potreby bude mať farmaceutická firma v porovnaní s brokerskou firmou. Okrem zamerania sa bežne so zákazníkom stretne náš tím zložený z obchodníka, projektového manažéra a v prípade potreby aj architekt a interiérový dizajnér. To však záleží od veľkosti a potrieb projektu. V tomto kroku sa pracuje na tom, čo priestor ako taký ponúka, teda aký bude mať tvar, dispozíciu, koľko zamestnancov v kancelárií bude pracovať. Ak zákazník buduje svoje priestory, začne sa rozhodovať o rozmiestnení tzv.pracovných zón, ktoré navrhuje napríklad podľa metódy Cool working. Priestor je tak rozdelený na rôzne logicky delené zóny s rôzny zameraním a použitím špecifického nábytku.

Prečo sa zveriť do rúk odborníkom zo Spaceplanu pri zariaďovaní kancelárie?

Kancelária sa dnes ešte vďaka vplyvu pandémie zmenila a vidíme, že to nie je len o čase , ktorý zamestnanci trávia v práci, ale aj v zmene typu pohodlných, rokovacích miestnostiach, neformálnych priestoroch, relax zónach a možnostiach, ktorý používateľom dáva moderný a funkčný kancelársky nábytok. Preto sme pre vás pripravili 5 dôvodov, prečo sa zveriť do rúk odborníkom v Spaceplane a nakoniec ušetriť nielen financie, ale aj čas a často krát aj nervy. moderna rokovacia miestnost so stolickami na kolieskach

1. Trendy v zariaďovaní kancelárií vás ohromia

Možno to znie prekvapivo, ale každý rok prichádzajú na trh nové spôsoby a trendy v zariaďovaní. Zaujímavosťou je, že s nimi neprichádzajú odborníci z akademických inštitúcií. Ide o spojenie výskumu, vývoja trhu, technológií, vývoja hodnôt ľudí,  zmeny vo firemnej kultúre a vývoj dizajnu ako takého. To je komplexný balík a ak chcete mať trendovú kanceláriu, ktorá odráža váš spôsob práce a jej potreby a bude mať špičkový výkon o niekoľko rokov, u nás budete s požiadavkou na správnom mieste. kancelaria zariadena nabytkom actiu od spaceplanu

2. Komplexnosť kancelárskych priestorov a projektu je väčšia ako očakávate

Projekt zariaďovania interiérov si vyžaduje dôraz na detail. Prečo? Ako budete vedieť, že máte správne rozmery stolov a koľko sa ich do miestnosti dobre zmestí? Ako budete vedieť, kam stoly umiestniť, aby mali všetci zamestnanci dostatok prípojných miest na elektriku, dáta a ďalšie? Ako budete riešiť odrážajúci sa zvuk, alebo nadmernú hlučnosť, ktorá prichádza z vedľajších kancelárií? To je len niekoľko faktorov, ktoré riešime za vás a vy nebudete musieť ašpirovať na stavbára, architekta, projektového, manažéra, či obchodníka s kancelárskym nábytkom. Vďaka dlhým rokom skúseností vám vieme navrhnúť kvalitný priestor a zariadiť ho. Všetky vaše vstupy premeníme vďaka nášmu tímu do výsledku podľa vašich predstáv. Vašou úlohou budú len tie príjemné stránky práce – výber dekorov, dizajnu, keďže sťahovanie, montáž a doprava je tiež našou parketou. U nás nájdete 60 značiek nábytku, ktoré vaše potreby pokryjú, až prevýšia. Na výber budete mať doslova z obrovského množstvo dekorov, látok, dizajnu a typov nábytku, aby ste si splnili predstavu o vysnívanej kancelárií. kvalitna kancelarska stolicka od actiu je zakladom pre zdravie

3. Kancelárska stolička a stôl nie je len otázkou vkusu

Na trhu dnes po zadaní do Googlu nájdete nespočetné množstvo kancelárskych stoličiek a kancelárskych stolov. Čo však zaručuje, že stolička vydrží denné používanie a bude vyhovovať vašim zamestnancom? Pri zariaďovaní kancelárie nie je nič dôležitejšie, ako výber kvalitnej, ergonomickej stoličky a odolného kancelárskeho stola. Na stoličke presedíte vy a vaši zamestnanci celý deň a tá ma zabezpečiť, že aj pri takom dlhom sedení nezačnete mať zdravotné problémy. Preto máme u nás v showroome rôzne druhy ergonomických stoličiek a sedenia, aby ste mohli pracovať v pohodlí a pri dobrom zdraví. U nás si stoličky môžete nielen skúsiť, ale taktiež ponúkame službu zapožičania pre vašu firmu a vaši zamestnanci si stoličky môžu testovať a vy uvidíte, čo si nakoniec vyberiete. Kancelársky stôl naopak  musí poskytovať stabilitu, odolnosť a byť schopný doplniť vaše pracovisko o netboxy, alebo prípojné body, kablové prechodky a žľaby, stolové paravány, držiaky na monitory a ďalšie. Tie špeciálne prispôsobujeme vašim potrebám a vy nemusíte hľadať rôzne riešenia na rôznych miestach. relax zona zariadena nabytkom od taliankej firmy mdf italia

4. Ušetrite čas na projektový manažment pri realizácií kancelárie, ktorý robíme za vás

Asi nebude veľkým prekvapením, že na zariadenie špičkovej kancelárie, je potrebný tím ľudí, ktorý sa projektom venujú naplno. Komunikácia s najrôznejšími dodávateľmi a hľadanie vhodných prvkov, interiérový dizajn, komunikácia s architektmi a profesistami, budovou, zabezpečenie dopravy a skladovanie, montáž, sťahovanie, likvidácia odpadu a mnoho ďalších úloh je na pleciach odborníkov. Nemusíte sa teda obávať, že to budete musieť zvládnuť sami, pretože sme tu pre vás. kancelarsky stol navrhnuty svetoznamym architektom od fantoni

5. Odborníci sú tu na to, aby našli riešenie pre vás, nie vy pre nich

To je motto, ktoré si určite zapamätajte, keď začnete spoluprácu s kýmkoľvek, kto bude poskytovať služby pri dodávke nábytku. Zabezpečte, že počas priebehu výberu nábytku poskytnete dostatok vstupov a informácií. Tie premenia know-how firmy na očakávaný výsledok a vy sa môžete tešiť z vašej kancelárie počas nasledujúcich rokov používania. Potrebujete pomôcť pri výbere nábytku pre vašu kanceláriu, retail, reštauráciu, či byt? Sme tu pre vás! E-mail a telefón nájdete v sekcii „Kontakt“,  kde môžete vyplniť aj formulár a vyžiadať si cenovú ponuku.

Mohlo by vás zaujímať

• 10 rád ako zariadiť kanceláriu pre firmu • 7 tipov ako si vybrať kancelársku stoličku • Vyriešte problémy firmy vďaka metóde zariaďovania kancelárií • Viete ako zariadiť home office? Inšpirujte sa týmito realizáciami
Chcete viac informácií o dizajne,
oceneniach a trendoch?